Klienci mogą parkować nieodpłatnie, ale muszą mieć bilet…

Taki znak stanął przed Chińskim Marketem w Rawiczu Fot. la

Mieszkanka Leszna, będąc przejazdem w Górze, zatrzymała się przy tamtejszym sklepie Netto, aby kupić butelkę wody. Co prawda zauważyła informację, że parking jest płatny, ale jednocześnie wyczytała, że dla klientów pierwsze 45 minut parkowania jest gratis. W sklepie spędziła jedynie kwadrans, a po powrocie za szybą swojego samochodu znalazła wezwanie do zapłaty na kwotę 95 zł! Na nic zdały się jej tłumaczenia i pokazywanie paragonu. Niestety, przed wjazdem na parking nie wydrukowała biletu z parkomatu, który uprawnia do darmowego pozostawienia auta.

Mariola Skolimowska z biura prasowego Netto tłumaczy, że sieć zdecydowała się na płatne parkingi na wyraźną prośbę samych klientów. Zwracali oni uwagę, że miejsca postojowe przez wiele godzin okupowane są przez auta osób, które wcale nie robią zakupów w sklepie.

Dostęp do pełnej treści artykułu jest płatny

Aby wykupić dostęp do pełnej treści artykuły należy wybrać opcję WYKUP. Jeśli posiadasz już kod dostępu, wybierz opcję ZALOGUJ. Więcej informacji w regulaminie.
Zaloguj się lub Wykup
Sprawdź Wykup
Anuluj

Wykup dostęp poprzez szybkie płatności DOTPAY.

Wykup dostęp poprzez SMS PREMIUM.

Wykup dostęp poprzez szybkie płatności DOTPAY (koszt 1,10 zł). Otrzymasz kod, który należy wpisać w pierwsze okno poniżej. Na koniec wciśnij "Odblokuj dostęp". Więcej informacji w regulaminie.
Kup kod
Odblokuj dostęp
Wykup dostęp poprzez SMS PREMIUM (koszt 1,23 zł brutto). Wyślij SMS o treści AP.OTO1 na numer 71068. Otrzymasz kod, który należy wpisać w pierwsze okno poniżej. Na koniec wciśnij "Odblokuj dostęp". Więcej informacji w regulaminie.
Odblokuj dostęp
Anuluj

Cały artykuł jest również dostępny w 28 numerze Panoramy Leszczyńskiej z 2018 roku. Zapraszamy do zakupu e-wydania:

AUTOR ARTYKUŁU: Anna Machowska

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here

*